چطوری میشه

نکات بازاریابی شبکه های اجتماعی ووکامرس

نکات بازاریابی شبکه های اجتماعی ووکامرس

WooCommerce زندگی خرده‌فروشان آنلاین را آسان‌تر می‌کند. WooCommerce با ادغام با سایت وردپرس خود به شما امکان می دهد فروشگاه آنلاین خود را با وردپرس ایجاد کنید و آن را مطابق میل خود سفارشی کنید. با توجه به این واقعیت، جای تعجب نیست که این افزونه منبع باز تجارت الکترونیک وردپرس بیش از 20٪ پشتیبانی می کند. فروشگاه های آنلاین. چشمگیر است، درست است؟

با این حال، اگرچه ایجاد یک فروشگاه وردپرس کاملاً کاربردی هرگز ساده‌تر نبوده است، جلب توجه آن توسط مشتریان مناسب ممکن است چالش برانگیز باشد. اینجاست که شبکه های اجتماعی وارد عمل می شوند.

امروز ما قصد داریم راه‌هایی را برای اصلاح تاکتیک‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای جذب مشتریان، ایجاد سرنخ‌های واجد شرایط و افزایش فروش WooCommerce بررسی کنیم.

1. ایجاد و اشتراک گذاری محتوای شگفت انگیز برای ایجاد سرنخ

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی فقط به این معنی نیست که مخاطب خود را افزایش دهید. همچنین به شما کمک می کند با مخاطبان خود در سطح شخصی ارتباط برقرار کنید، با آنها اعتماد ایجاد کنید و خود را به عنوان یک منبع آنلاین بسیار مرتبط قرار دهید. دقیقاً به همین دلیل، بازاریابی محتوا باید یک جنبه ارزشمند از کمپین رسانه های اجتماعی شما باشد.

برای افزایش تعامل افراد با محتوای خود، باید آن را به آنها مرتبط کنید. از ابزارهایی مانند BuzzSumo برای یافتن بیشترین اشتراک‌گذاری موضوعات مرتبط با جایگاه خود و ایجاد پست‌های اصلی، روشن‌تر و بسیار تعاملی در اطراف آنها استفاده کنید.

به‌جز ساختارهای سنتی مقاله، با فرم‌های محتوای خود بازی کنید تا آن‌هایی را بیابید که با مخاطبان هدف شما طنین انداز می‌شوند. در اینجا چند ایده وجود دارد:

محتوای طولانی مدت تولید کنید

به عنوان مثال، طبق نیل پاتل مقالات 2500 کلمه ای< /a> اشتراک‌گذاری‌های بیشتری در فیس‌بوک نسبت به جایگزین‌های کوتاه‌تر آنها دریافت می‌کنند. در مورد ویدیوها هم همینطور. معمولاً 4 دقیقه به علاوه بیشتر از موارد کوتاه مشاهده و به اشتراک گذاشته می شود.

از پخش جریانی مستقیم استفاده کنید

مردم محتوای ویدیویی را دوست دارند. این واقعیت که 1 میلیارد ساعت ویدیوهایی که هر روز تماشا می شوند، از من حمایت می کند. و ویدیوهای زنده حتی هیجان‌انگیزتر هستند، زیرا حس طبیعی‌تری دارند. این یک فرصت عالی برای تعامل با مشتریان و فروش بیشتری ایجاد کنید. همه پلتفرم‌های اصلی مانند YouTube، Facebook یا Instagram از این نوع محتوا پشتیبانی می‌کنند.

ایجاد استوری اینستاگرام

ما قبلاً در وبلاگ WPExplorer درباره اینستاگرام برای تجارت الکترونیک صحبت کرده ایم. اما ظهور استوری های اینستاگرام (که اکنون دو برابر اسنپ چت است) به این معنی است که هیچ زمانی بهتر از اکنون برای دادن فرصتی دیگر به اینستاگرام وجود ندارد. علاوه بر این، آنها نقش مهمی در تولید سرنخ و افزایش تبدیل دارند. آمار می گوید که حداقل 20٪ از استوری های اینستاگرام< /a> منجر به پیام های مستقیم بینندگان می شود. برای استفاده از قدرت آن‌ها، می‌توانید از آن‌ها برای جذب مشتریان بالقوه خود با نظرسنجی‌های کوتاه یا عکس‌ها و ویدیوهای زودگذر استفاده کنید.

2. استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را بررسی کنید

Social Media Marketing Basics for Your WordPress Website

دنیای تجارت الکترونیک بیش از حد رقابتی شده است و برای بقا، باید به بهبود شیوه های بازاریابی خود ادامه دهید. این برای تمام بخش‌های استراتژی شما، از جمله بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، صدق می‌کند.

بازخورد بلادرنگ ارائه دهید

بیشتر مشتریانی که سوال یا شکایتی دارند انتظار دارید پاسخ خود را تا یک ساعت دیگر ببینید. با این حال، بسیاری از کسب‌وکارها بازخورد مشتریان را جدی نمی‌گیرند و سؤالات خود را بی‌پاسخ می‌گذارند. این یک اشتباه بزرگ است، با توجه به اینکه 88٪ از این مشتریان تصمیم می گیرند از شما خرید نکنند.

برای تقویت تجربه کاربر، یک افزونه چت زنده را برای ارائه پاسخ به سوالات آنها در نظر بگیرید 24 /7.

همچنین باید از ابزارهای نظارت بر نام‌گذاری اجتماعی استفاده کنید، زیرا به شما امکان می‌دهند اشاره‌های مستقیم و غیرمستقیم برند خود را در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید. به این ترتیب، می‌توانید به مشتریان خود پاسخ‌های ارزشمندی بدهید و به آنها کمک کنید خرید را در زمان واقعی انجام دهند.

اشتراک گذاری خودکار محتوا

فالوورهای شما از شما انتظار دارند که پست ها را به طور مداوم به اشتراک بگذارید. البته این کار زمانی که به صورت دستی انجام شود می تواند بسیار چالش برانگیز و زمان بر باشد. اینجاست که ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی وارد عمل می شوند، زیرا به شما امکان می دهند پست های خود را زودتر از موعد مدیریت کنید و سپس آنها را به طور خودکار منتشر کنید. ممکن است بخواهید Blog2Social، SNAP یا Social Snap.< /p>

بهینه سازی استراتژی موبایل

تعداد کاربران تلفن همراهی که از سایت WooCommerce یا نمایه های رسانه های اجتماعی شما از دستگاه های تلفن همراه بازدید می کنند، همچنان در حال افزایش است. به همین دلیل است که باید روی ایجاد قالب‌های محتوای سازگار با موبایل تمرکز کنید. فیس‌بوک توصیه می‌کند هنگام ارسال پست فیلم ها یا عکس ها در شبکه های اجتماعی، باید از فرمت های عمودی استفاده کنید. این بسیار کاربرپسندتر و جذاب تر از جایگزین صفحه گسترده آن است. استفاده از افزونه ای مانند Resoc Social Editor می تواند به شما در ایجاد بهینه سازی کمک کند. تصاویر برای اشتراک گذاری در

شما

3. از افزونه‌های WooCommerce برای افزایش تعامل رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید

افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی متعددی و افزونه‌های WooCommerce وجود دارد که می‌توانید نصب کنید. در اینجا چند مورد مفید برای پرداخت وجود دارد.

StoreYa به فیس بوک خرید کنید

StoreYa's Shop to Facebook for WooCommerce

StoreYa فروشگاه WooCommerce شما را به فیس بوک می آورد. فقط افزونه را نصب کنید، به فیس بوک خود متصل شوید و به طور خودکار فروشگاه خود را وارد کنید. با آن مشتریان می‌توانند لیست‌های «خواسته» ایجاد کنند، کوپن‌ها را ببرند، به دنبال معاملات گروهی بگردند و غیره. همچنین می‌توانید برای افزایش فروش، تبلیغات «خراش و برنده» ارائه دهید. این افزونه مفید حتی می تواند برای اضافه کردن پست های توییتر، تابلوهای Pinterest و کانال یوتیوب به برگه ها به صفحه شما استفاده شود.

گالری اینستاگرام WooCommerce

WooCommerce Instagram

گالری اینستاگرام WooCommerce فروشگاه شما را با حساب اینستاگرام شما یکپارچه می کند. عکس های زیبایی از محصولات خود که در اینستاگرام با هشتگ مارک دار ارسال می کنید مستقیماً در صفحات محصولات فروشگاه ووکامرس شما ظاهر می شود. راه‌اندازی چند دقیقه طول می‌کشد – کافی است به اینستاگرام متصل شوید و هشتگ‌هایی را به محصول(هایی) که می‌خواهید فید خود را در آن نمایش دهید اضافه کنید. این کار اشتراک‌گذاری محصولات شما را در رسانه‌های اجتماعی برای مشتریان آسان‌تر می‌کند.

لیست علاقه مندی های WooCommerce

WooCommerce Wishlist Plugin

لیست علاقه مندی های WooCommerce به مشتریان شما اجازه می دهد لیست های خواسته های خود را در فروشگاه شما ایجاد کنند و سپس آنها را با دنبال کنندگان خود در فیس بوک، توییتر یا پینترست به اشتراک بگذارند. لیست های خواسته ها در افزایش فروش از مشتریان بازگشتی مفید هستند. اما فهرست‌های علاقه‌مندی قابل اشتراک‌گذاری می‌توانند فروشگاه شما را به یک پایگاه مشتری کاملاً جدید معرفی کنند. کاربران می‌توانند فهرست‌هایی برای اشتراک‌گذاری با دوستان و خانواده برای تولد، عروسی، حمام نوزاد و موارد دیگر ایجاد کنند.

کوپن اجتماعی WooCommerce

Social Coupon for WordPress

کوپن اجتماعی وردپرس ممکن است حضور و فروش شما را در رسانه های اجتماعی افزایش دهد. این بر اساس یک اصل ساده کار می کند – مشتری در ازای تخفیف در خرید، صفحه محصول شما را دوست دارد یا به اشتراک می گذارد. از این افزونه برای افزودن کوپن های اجتماعی به صفحات محصول، ماشین و پرداخت خود استفاده کنید. هنگامی که مشتری یک اقدام اجتماعی را تکمیل کرد، کد کوپن به طور خودکار در سبد خرید او اعمال می شود.

4. روی فروش فوری تمرکز نکنید – روی ایجاد اعتماد تمرکز کنید

تاکتیک‌های بازاریابی محتوا که در بالا ذکر شد عالی هستند زیرا برای مشتریان شما ارزش ایجاد می‌کنند و آنها را تشویق می‌کنند تا برای نکات و اطلاعات بیشتر از سایت شما بازدید کنند. هنگامی که آگاهی از برند را افزایش دادید و بازدیدکنندگان را جذب کردید، باید آنها را برای خرید تشویق کنید.

اکنون، استفاده از شبکه های اجتماعی برای فروش یک تاکتیک قدرتمند است، اما به مشتریان هدف و پلتفرم هایی که استفاده می کنید بستگی دارد. با این حال، تقریباً تمام مشاغل خرده فروشی آنلاین یک اشتباه وجود دارد – تلاش برای فروش مستقیم. به یاد داشته باشید که مشتریان شما ابتدا می‌خواهند درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و وقتی آماده شدند از شما خرید کنند.

به همین دلیل است که باید روی استفاده از شبکه های اجتماعی برای جذب مشتریان تمرکز کنید. از آنها به عنوان سیگنال اعتماد استفاده کنید تا ثابت کنید که انتخاب مناسبی برای آنها هستید. در اینجا چند استراتژی وجود دارد که ممکن است در اینجا به شما کمک کند:

در تبلیغات سرمایه گذاری کنید

Google Ads

چشم انداز رسانه های اجتماعی بیش از حد شلوغ شده است. فیدهای خبری مشتریان شما پر از پست های مارک های مختلف است و جلب توجه شما را دشوار می کند. اینجاست که تبلیغات پولی می درخشد. گزینه‌های هدف‌گیری شگفت‌انگیز آن، دید شما را افزایش می‌دهد، به شما امکان می‌دهد محتوای برتر و پیشنهادات خود را برای افراد مناسب تبلیغ کنید، و به شما کمک می‌کند تا تعداد زیادی سرنخ واجد شرایط را به سایت خود هدایت کنید. Google Ads مکانی عالی برای شروع با تبلیغات پولی است.

از تبلیغات درون برنامه ای استفاده کنید

همان‌طور که از نامشان می‌گوید، تبلیغات درون‌برنامه‌ای به مشتریان شما این فرصت را می‌دهد تا بدون ترک پلت فرم رسانه‌های اجتماعی شما، محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. این امر به ویژه برای کاربران موبایل بسیار مهم است. به عنوان مثال، در فیس بوک، مشتری حتی می تواند اطلاعات کارت اعتباری خود را ذخیره کند و خریدهای آینده خود را ساده تر کند. و با کمک یک بازاریابی مجدد فیس بوک می توانید افرادی را که قبلاً از فروشگاه شما بازدید کرده اند، هدف قرار دهید.

محتوای تولید شده توسط کاربر را تشویق کنید

کاربران امروزی دیگر به محتوای برند اعتماد ندارند. آن‌ها می‌خواهند از تجارب واقعی سایر مشتریان درباره برند شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. و یکی از مؤثرترین راه‌ها برای دادن اطلاعاتی که به دنبال آن هستند، استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر (یا UGC) است.

برای تشویق مردم به اشتراک گذاری UGC و استفاده از هشتگ برند شما، باید به آنها پاداش دهید. به عنوان مثال، برای ارائه یک بررسی محصول، تخفیفی را تبلیغ کنید (حتی یک Review for Discount که می توانید برای افزودن این ویژگی نصب کنید). یا یک هدیه در رسانه های اجتماعی ترتیب دهید. برای شرکت در مسابقه، کاربر باید عکس محصول شما را به اشتراک بگذارد. فقط مطمئن شوید که همه دستورالعمل‌های FTC و قوانین محلی قابل اجرا را دنبال می‌کنید .

با اینفلوئنسرها کار کنید

10+ Tips to Increase Trust and Credibility of Your WordPress Blog

اینفلوئنسر مارکتینگ سریعترین تاکتیک جذب مشتری آنلاین در حال رشد است الف>. این باعث ایجاد اعتماد در مشتریان شما می شود و محصولات شما را معتبرتر می کند. با مشاهده اینکه افراد محبوب در جایگاه شما از محصولات شما استفاده می کنند، مشتریان بالقوه شما نیز مایل به استفاده از آنها خواهند بود. شما فقط باید مطمئن شوید که اینفلوئنسر را در همان صنعت انتخاب کرده اید و چیزی به آنها پیشنهاد می کنید که ارزش توجه آنها را داشته باشد.

بازگشت به شما

بازاریابی رسانه های اجتماعی بخش گمشده پازل بازاریابی WooCommerce شما است. این به شما این فرصت را می دهد که مشتریان خود را درگیر کنید، با آنها اعتماد ایجاد کنید و آنها را به سمت قیف فروش خود به سمت خرید هدایت کنید.

چگونه از شبکه های اجتماعی برای افزایش فروش ووکامرس استفاده می کنید؟ آیا تکنیک‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای فروشگاه‌های WooCommerce دارید که بخواهید به اشتراک بگذارید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا